onsdag 1 april 2015

1 April redan. Helt otroligt vad tiden går fort! Idag ska jag åka och köpa en soffa. Jag har ju tjatat om att köpa en ny soffa i över ett år, men nu är det dax. Jag har reserverat en men någonstans i hjärtat känns det ändå inte som rätt soffa =/ Men det kanske känns bättre när den väl är på plats. Kommer upp före och efterbilder sen :) 

Är ledig idag. Solen skiner och det känns bara så gött. När jag gick förbi brevlådan idag och kikade så var tidningarna som legat där i borta. Känns lite obehagligt för någon hade ju proppat min brevlåda full i snö i vintras och jag hoppas att jag inte har någon fiende jag inte vet om. Vill tro att det är ungjävlarna som håller på. Jag hittade en tidning i brorsans brevlåda och resten är borta. Hoppas verkligen att det inte låg någon räkning i brevlådan. Måste prata med vaktis så jag kan få en låsbar brevlåda för det är inte kul om räkningarna försvinner. 

Nu ska jag dammsuga av lite i lägenheten och sen ska vi till mejk och kolla om jag hittar någon matta, och sen till granngården och köpa karbinhakar till hästarnas nya hönät. 

Inga kommentarer: