lördag 14 mars 2015

Nu är jag tillbaka igen efter att ha haft förmiddagsvecka som avslutades med medarbetarsamtal där jag fick skit för att det inte vart städat på ett ställe i onsdags inför ett jobb. Jag har inte ens minne av att jag har blivit tillsagd att fixa detta så jag blev ganska knäckt och det förstörde resten av skiftet. Ska forska vidare i detta på måndag och hoppas att jag har rätt. Annars är det väl som det är, onsdag är ju redan passé och utgången av det kommer att vara oförändrad men jag hoppas på att kunna "in yah fejsa" den och dem som gav mig skulden för skiten! Alltid ska det vara något och jag börjar bli så jävla trött på det!

Tvättmaskinen rullar och går. Jag har diskat av lite av diskberget och har snart gjort rent frysen så gott jag kan och ska starta den ikväll när jag kommit hem från stallet. Slutar det inte lukta död om den så tänker jag försöka sälja den, för jag står inte ut! 

Solen skiner, himlen är blå och det är kallt ute. Målet för dagen är att städa ur och tvätta bilen. Den behöver verkligen detta efter vintern. Men först ska jag och Ria ta en promenad så vi har det avklarat innan vi ger oss på resten. 

Inga kommentarer: